Ieder traject begint met moed. De mensen hieronder kozen ervoor om samen met mij nieuwsgierig op avontuur te gaan op weg naar groei, (zelf)liefde en meer verbinding.
Ik had last van een leeg en ongelukkig gevoel. Ik was bang wat anderen van mij vonden en ik legde mezelf veel druk op. Ik zat veel in mijn hoofd en ik was heel onzeker. Bij Petra heb ik geleerd om te werken aan mijn eigenwaarde. Ik ben mezelf nu heel bewust van mijn negatieve gedachten en weet dat het even aanraken nu helpend is om met optimisme en empathie liever voor mezelf te zijn. Er zullen altijd dipjes zijn of andere mensen kunnen stress ervaren waardoor ze anders reageren. Ik heb geleerd hoe ik hier beter mee om kan gaan en aannames te checken. Ik merk dat ik sterker, opener en meer zelfvertrouwen heb en dat anderen nu meer toenadering zoeken. Dankjewel Petra.
Suus, 23 jaar, Pedagogisch medewerker
*Vanwege de vertrouwensband met mijn cliënten heb ik er bewust voor gekozen om alleen voornamen en geen persoonlijke foto’s te gebruiken. Uit privacy overweging vraag ik niet om een Google review te plaatsen.